Sunday 7 February 2010

Söndag - dvs ny vecka

---


Tro det eller ej - men jag har gymmat idag. Säkert en hel kvart. Det tråkiga med att träna ( när man gör det så sällan som jag gör ) det är att man alltid blir lika besviken. Jag förväntar mig ju en direkt förändring - att något häpnadsväckande ska ha hänt! Men, nej. Allt är som vanligt. Kläderna känns inte ens de minsta för stora... Men det var en ganska avkopplande stund, så vem vet? Det kanske händer igen.

Har passat på att ta lite bilder på vår lägenhet som städad, så jag lägger upp dem för allmän beskådan och beundran. Sen ska vi se en film innan vi åker och hämtar min väska. ( Jag vet - neverending story)



P fick göra ännu ett samtal till receptionen. Jag undrar : Är det vanligt att lägenhetshotell inte har verktyg för självservice? Såsom; skärbräda, kökskniv, skålar... Någon som vet?

No comments:

Post a Comment