Tuesday 16 February 2010

Långdag på MOE

John Mayer - Good Love is On the Way




 Mitt fynd no 1

 Mitt fynd no 2


P's mamma och pappa anlände häromkvällen. Att de ens tog sig hit är ett mirakel... Tydligen hade deras bokning inte bekräftats av bolaget så då de kom till Sturup så fanns de inte med i rullorna. Med lite tur så löste det sig och de kunde komma iväg. Men nu är de i alla fall här! Jag var nervös hur det skulle kännas att träffa någon annans mamma och pappa. Helt ärligt så var jag rädd att jag skulle sakna min egen familj så mycket att jag inte skulle kunna bete mig, utan bara gråta. Men de är ju lite som min familj också. Dessutom är det bra att öva guidning och sysselsättning för någon nu, innan min egen familj kommer. 

Igår var vi och åt på Cavalli Club - designern bakom märket hade tydligen fått gå lös på denna ytan. Resultatet är mörkt och glittrigt. Mycket swarovski och svart sammet. Maten var superb. Vi hade en jättetrevlig kväll med miss B och hon presenterade oss för sin nyfunna vän - en hypnotisör från staterna.
Han bjöd på lite halvshow. Eftersom miss B skulle vara hans assistent så följde hon med upp på scen. Och eftersom P följde med så gjorde jag det också. (Jag vet inte riktigt varför faktiskt.) Men där satt vi som små panelhönor och han inledde med att hypnotisera miss B. Hon blev lite nervös av rampljuset och kunde inte riktigt koncentrera sig - så hon spelade. Vilket hon gjorde riktigt bra!

Idag har vi traskat runt på MoE och kollat på massa baby-saker. Jag kan dock inte lägga upp bilder ifall Belle kollar här... Hon kanske avslöjar för magen vad det är! Då blir ju inte julafton lika spännande...

Imorgon är det skola och jag ska försöka skriva ihop mitt tävlingsbidrag. På lördag ska vi öva inför skolans fashion-show. Jag ska catwalka "hippie-chic" och "wedding"... 

Peace

No comments:

Post a Comment