Monday 8 February 2010

Film-Race

Bobby Vinton - Mr Lonely   ( inte jag som valde )





Idag har vi inhandlat vårt första gemensamma husgeråd. 
Jag älskar att botanisera på realisationshyllorna på de inhemska tingel-tangel-butikerna! 
Jag har även genomsökt de flesta juvelbutikerna på MoE så nu tror alla indier som jobbar där att jag utan problem kan slänga upp 1,2 miljoner SEK för en 5 ct:s diamantring. Yeah sure... Drömma kan man. 

Men än har jag inte hittar någon med bra clarity. Lite besviken faktiskt. Jag fick bestämt förklara att jag vill ha en VIT diamant. Inte gulbrun... Sen slängde jag in lite bokstäver i samtalet som fick dem att tro att jag har koll på diamanthandel ( which I don´t ). Men det var en avslappnande runda, plus att vi fick motion. 

Imorgon tänkte jag nog chocka kroppen med att gymma (igen) innan skolan. Jag börjar 1600...


Jag tror att jag är världens tröttaste (och blekaste) mellanöstern-bo

No comments:

Post a Comment