Sunday 21 February 2010

Långtidsturistens klagan

Tomas Dybdahl - Cecilia



Jag fick en "Royal Lapdance". Min första och enda. My God - jag trodde jag skulle dö av skratt...


Jag och Svärfar 

Imorgon ska vi ordna sista detaljen med mitt visum, sen är jag lugn igen. Vi har hunnit fira P´s födelsedag på Zuma ( mein godt - I love!) och varit på någon form av Aqua Adventure Land... 
Idag har vi tagit det lugnt. Mötte upp Svärföräldrarna på MoE och vinkade av dem, sedan har vi sett Pick of Destiny och plockat undan lite. Tvättat lite. Ätit pizza. Varit halvnormala.

Igår var de andra iväg på Desert Safari med Ahmed, men jag var i skolan för att ha Dress Rehearsal inför mitt deltagande i skolans Fashion Show. Tydligen så kommer de poängsätta oss... Läskigt!

Efter det så hämtades jag upp av Anty och hans tjej och så tog de med mig till en underbar restaurang vid The Creek. Första stället här som jag känt en absolut och ögonblicklig kärlek till. Äntligen har jag hittat My Peace i Dubai. Ett ställer jag kan åka till när jag behöver få lite ro i själen. man kan sitta där en hel dag. Precis vid vattnet. Där är tyst och luktar salt och man får lov att bara vara. Jag är så sjukt glad att nu har ett eget ställe. Jag längtar tills jag får visa det för alla därhemma - när de kommer hit alltså.

Peace

No comments:

Post a Comment