Tuesday 23 February 2010

Bitch-Queen Hanna

-

Igår åkte vi på världens rundtrip för att få stämpel i pass och Visum... P var nära att få stryk, Ahmed en hjärtinfarkt och Azooz och jag fattade nada. Någonstans vid en check-point missade vi den ack-så-vitala UT-stämpeln. Varpå vi fick vända tillbaka och väcka uppmärksamhet och göra U-svängar framför poliser. Jag var lagom irriterad när vi väl var på tillbaka till Dubai eftersom en vakt gjorde ett taffligt försök att ragga på mig och en annan kallade mig Giant. Han pekade iallafall och visade hur enormt lång jag var. Oförskämda typer. 

Hemma är det sjukt kallt. Det känns som att jag borde varit hemma och hjälpt till med G-Hill. 
Fixat med hästarna och låtit Cliff busa i snön. 
Hade varit mysigt att vara insnöad med mamma och pappa. Massa mackor och kvällsmys!

Här blir det bara varmare och varmare och min hjärna är helt fel på det. Jag tror att jag kan vara flickvännen från helvetet. Det råder dock delade meningar om det i vårt hushåll. Men ibland blir det bara så jävla mycket. Att vara här, skolan, Visum, inga rutiner... Nu när jag varit lite vinglig så har P spelat säkert och säger bara Amen och Ja-Tack till allt jag säger. Det blir också fel. Men nu tror jag vi kommit rätt på banan igen. Jag måste lära mig att kontrollera mitt humör också. I KNOW!


No comments:

Post a Comment