Wednesday 5 May 2010

Bloggvärlden gick i graven för mig idag

Karlavagnen

Min nya schöööna "peruk"frisyr. 
Nej, det finns ingen ände på hur korkade saker jag kan göra med mitt hår.
 Här var jag GLAD

Sen råkade jag läsa Fadde's blogg 
Plötsligt så blev min värld svart och ledsam - för jag insåg att det finns verkligen inga gränser i Sverige. Nu har ju jag tursamt nog ingen drös av läsare, så jag kan inte göra så stor skada, 
(o jag ställer mig tveksam till om Fadde kan ha så många.) men hade jag känt mig tvungen att fylla ut min blogg med inlägg som har rubriker i stil med "nu fikar jag efter träningen" för att sedan skriva ett inlägg om att jag tränat och nu fikar - waste of time. 
Rubrik och tillhörande bild av en åldrande och stornäst man gör det pretty obvious. Men det värsta måste vara den bristande grammatiken. Jag FÖRSTÅR inte varför man inte utnyttjar stavnings- och grammatikskontrollen innan man publicerar något! Det här gäller för många s.k. "bloggare". 

I'm fed up på bloggar. Vems jävla idé var det egentligen? Skitkorkat. Stationera ett helt land framför datorn! 

Pinker's funderar och bestämmer sig (mig) för att nu får det vara nock!

Frågan är nu vilka intellektuellt ostimulerande metoder jag ska ta mig till för att somna?..

No comments:

Post a Comment