Monday 24 May 2010

47 dagar kvar



Jag är så jäkla glad att jag åkte hem ett par dagar, även om det blev intensivt. Visst, hann inte träffa alla jag tänkt - men jag kommer ju hem om bara dryga 7 veckor... 

Nu känner jag lite ro i själen. Har fått tusen frågor besvarade och en hel massa energi. Jag börjar styra mitt liv åt det håll jag vill. Känns häftigt! Att ha lite koll på grejorna och känna att "Okej, så det jag vill jobba med finns inte - men då skapar jag väl mig en egen utbildning". 

Här i Dubai har jag flyttat in i mitt "sista-tids-boende" och jag är evigt tacksam för den lösningen. Veckan som kommer är späckad med prov, grupparbeten och events, men det gör att tiden går lite fortare. 

Nu ska jag skölja bort min gröna ansiktsmask och krypa ner i en nybäddad säng. Ledsen om alla ord är slut, men jag har mailat halva kvällen. Ett av de bättre mail-utbytena jag varit med om. Känns hoppfullt!

Söta, fina Emma med sin mopp

No comments:

Post a Comment