Saturday 12 December 2009

Trippin´


Disneydags


Jag ligger under ytan och blundar håller andan ligger helt stilla och bara andas det kanns som om jag ska kunna som om det öppnas eller skapas liksom en hinna runt mig under vattnet och jag tror att jag närsomhelst ska kunna öppna ögonen utan att vattnet rinner in eller helt enkelt bara börja andas. Där.

Jag har badat.

Livet kan verkligen vara grymt ibland och jag hoppas att något bättre väntar för den här killen. Men det är en fullkomligt underbart absurd historia. Jag skrattade så jag har träningsvärk idag. Hur fan kan livet vara så sjukt? Hursomhaver. Storyn är som följer:
Kille möter tjej. Tjej sitter i rullstol efter olycka för ett par år sen. Tjej och kille växlar ringar. Killen spår en tveksam framtid. Tjej dumpar kille. Tjej har träffat en ny - tjej...

Vad är oddsen?

BTW - den här jädra hetsen om vikt och utseende. Jag vet att jag är världens sämsta på att hålla självsäkerheten uppe och jag kan ofta tycka en massa. Men helt ärligt. Jag kan inte tappa i vikt. Om jag tappar i vikt blir min rumpa mindre - och var ska då Cliff vila sitt huvud?




No comments:

Post a Comment