Wednesday 2 December 2009

A new Baby!

Andreas Johnson - Seven Days


Hur kan jag vara hungrig?! HUR?!?
Kom nyss hem från svärföräldrarna efter ännu en god middag. Det är precis som om mina käkar behöver mala ALLTID. Jag ska testa att prata med mig själv, det kanske kan funka.

Nej.

Dricker lite saft. Jordgubbssaft. BOB´s is the shit!

Har lyckats avsluta Krikelins julklapp. Om hon inte klämmer fram i alla fall EN tår, då kommer jag låta känslorna flöda. Jag är i alla fall ruggigt nöjd.

Idag har varit en bra dag.
* Liten födelsedagslunch med mamma, inklusive paketöppning.
* Mysrunda med Bobby och en galen hund (Ja, Cliff).
* Supermiddag hos T o M, as I said.
* Dessutom har det varit späckat med glada tillbud;
* ny baby i Devon ( ! ) och Lady E ska på arbetsintervju imorgon.

Så hatten av för gudarna och snart dags för sängen. Måste vila upp mig inför den fullspäckade semestern i London.

Peace

No comments:

Post a Comment