Thursday 17 December 2009

Faller vi faller alla faller jag

Triad - Tänd Ett Ljus






Jag är så het! Sitter i min kära, underbara soffa - iförd obligatorisk tomtepyjamas. På någon märklig vänster verkar den dock ha krympt lite. På längden? Men jag gillar magtröjor. Det är lite min grej. Perfekt såhär inför jul Me like a lot!

Så vad händer i mitt liv?!

C-H-A-O-S
D-R-A-M-A

All as usual alltså.
Igår var ännu ett lågvattenmärke.
Men varför inte.




Jag är så sjukt trött. Jobba utedagis och halka runt i bilen på snötäckta banor.
Varför blir alla vi sydlänningar lika förvånade varje gång det snöar?
"Oj! Vad är det här? Det är kallt? Och hårt. Men det blir mjukt och försvinner om jag stoppar det i munnen?! "
"Varför kan jag inte styra min bil? Varför låter det när jag bromsar? Åh nej åh nej! Vad ska vi göra?.."




No comments:

Post a Comment