Sunday 18 April 2010

A weekend in Abu Dhabi

Mauro Scocco - Till Dom Ensamma


Efter en helg i Abu Dhabi så är mina fötter (Jag vet, sjukt märkligt ställe!) totally covered i myggbett. Eller lusbett. Låt oss bara kalla dem bett. Kliar mig till vanvett gör de i alla fall.
När vi kom till hotellet på fredagen så blåste det något helt absurt. P försökte ta foto på mig när det blåste, men han är en så usel fotograf att jag fick kasta de bilderna. För mänsklighetens skull. 
Meningen var att vi skulle kolla på ett FIA GT1 race på lördagen, men vi skippade det. Biljetterna var kassa och de hade ingen god mat - och så spelade Man U mot Man City. Jag var lyrisk när vi äntligen hittade ett hotell som visade matchen eftersom drinkpriserna i AD är långt under de i Dubai. Nice! En Mojito för 24 dhs liksom. Hallå?! Känner ni lyckoruset?

Peace




No comments:

Post a Comment