Friday 30 April 2010

*oj*

TV-tittande pågår

Snygga Fröken B på Barasti


Tre svenskar med handfyrverkerirök i ögonen

Rött kort för rökning inomhus

Igår åkte jag o P till skolan så jag kunde submitta min uppsats. (Jag hoppas min lärare gillar den lika mycket som jag gör. It is the greatest!) Därefter drog vo och käkade kina-mat. Av någon underlig anledning lät jag P beställa... Vi hade 6 rätter att kämpa med, men det var gott. Krävdes dock 2 kannor Jasmin-te efteråt så att vikunde resa oss. Satt där en lång stund och bara pratade. Skönt att vara svenskar i Dubai, inte en jäkel fattar vad man säger!

På kvällen mötte vi up Fröken B på Barasti ( där jag blev akut kräksjuk och höll på att svimma på toa, men efter att tömt kroppen på en dagsranson av föda och druckit en läsk så var jag bättre) och sen drog vi till 400 där jag till min stora lycka kom på att jag hade fått en klubba av Fröken B. Visselklubba. Så jag var domare. Mitt lag vann...

Efteråt blev det någon form av månggifte utanför och ja, jag är tydligen gift med Azooz - men han lovade att vi skulle anställa P som "maid". Beata var smart och roffade åt sig en shejk, men vi har ett 50/50-avtal.

Peace

No comments:

Post a Comment