Sunday 4 April 2010

Söndag i Påsk

Frank Sinatra - Send In The Clowns






Min vänstra mandel är svullen som en kokosnöt och värker konstant. Smärtan om den blir vidrörd ska vi inte tala om... Jag har Dexofen, men de hjälper inte långt. Sanna mina ord - mina mandlar ska bort. Snarast!

Idag blir det påskmat á la Dubai ; inlagd sill, lax, ägg, potatis, yoghurt, brie och lök. Till efterrätt blir det mina påhittade halvamerikanska pannkakor och fruktkompott. 

Hoppas alla ni där hemma har en riktigt kyckling-gul påsk!

Peace


Förlåt. Jag måste bara uppdatera. Försökte lägga upp bilder, men det vill inte. Jag sitter i sängen och är alldeles feberyr. Tanken var att vi skulle ta en drink (givetvis inte jag eftersom jag knarkar medicin) på 360 med Grekerna. Men P ställde in efter följande samtal;

P:  Du är SuperHet
Jag: Tack!
P. ?...Inte så! Eller så också, men feber alltså..!
Jag: Aha...*snark*


Men nu är jag alltså vaken igen. O varm som tusan. Ville bara tala om vart jag vill åka

- Frankrike ( S.O, Disneyland )
- Zanzibar
- San Francisco
- Italien ( vin- och mat-resa. Venedig )
- Egypten ( Alexandria )
- Syd-Afrika ( Kapstaden )
- Skottland
- Singapore

To Be Continued






No comments:

Post a Comment