Monday 1 March 2010

Sista dagen på Penicillin

Film(er) - In between UnderWorld and Cradle 2 The Grave


Igår panikhandlade vi på MoE - sista dagen av rean. 
Jag trotsade både halsfluss och bakterieinfektion för att kunna göra fynd till 2 tonårsflickor i Sverige... Efter några timmar så skakade våra ben och synen sviktade så jag tillät oss att ta en kort energi-paus (mat). Väl vid bordet fick vi vänta i flera minuter ( betänk att vi satt i en foodcourt. Det ska gå snabbt! ) innan vi fick Peders mat och min specialbeställning. 

Jag fick syn på en helt beslöjad kvinna som uppenbarligen skulle äta - till min stora besvikelse var vi redan klara och tvungna att gå ( tight schema ) men jag har funderat sen dess... Hur gör de egentligen? 
Lyfter de lite och liksom petar in maten på måfå? Eller har de fått in någon sorts specialteknik? 

Jag kan inte lägg in bilder - den mackapären vill inte. Får bli imorgon. Nu ska jag ta min sargade lekamen och krypa ner i vår kassa säng och vila. Det har varit en lång dag.

Peace


Offa - 
In Memorium:
"Jag är trygg och utan fruktan. Min kraft och mitt värn är Herren." ( 27 februari; Jes 12:1-6 )






No comments:

Post a Comment