Monday 8 March 2010

Huvudvärk och Dator-Haveri

Mozart - Divertimento in D - I Allegro



Hitta svensken!

Hear no evil - See no evil - Talk no evil

Hippie-Chic on Stage

 
What?! Did I win? 
Excuse me, what did I win?!

För tillfället är det här de bilder jag har från showen - än så länge. 
Vem vet. Kanske kommer en video upp?! 

Idag har vi åkt runt i halva Dubai för att försöka få rätsida på min Mac. Tydligen måste den in på reparation... I en butik vi var inne så började service-männen tjafsa om att jag fick betala för servicen. Jag kan säga som så att de valde fel tidpunkt att jävlas med mig. I know my rights. Min dators garanti gäller fortfarande och den är WorldWide. 

Jag är så fruktansvärt trött på alla nonchalanta jävlar. De är oengagerade och absolut non-service-minded. De måste leva så tråkiga liv.







No comments:

Post a Comment