Sunday 7 March 2010

Äntligen slutflyttade - för den här terminen...

MGMT - Time To Pretend


//...I´m feeling rough, I´m feeling raw, I´m in teh årime of my life...//

//...This is our decision, to live fast and die young.
We´ve got the vision, now let´s have some fun.
Yeah it´s overwhelming, but what else can we do.
Get jobs in offices, and wake up for the morning commute...//

//...I´ll miss my sister, miss my father, miss myd ig and my home
Yeah I´ll miss the boredom and the freedom and the time spent alone...//

//...There´s really nothing, nothing we can do
Love must be forgotten, life can always start up anew...//


Alltså, jag lyssnade på den här låten idag. Verkligen LYSSNADE.
Den är ju jag!



På Hanna´s spa är alla glada (Oh yes, I´m smiling )
Tanken var att jag skulle smälla upp en MASSA bilder, bl.a från skolans show igår och på vårt nya rum. men min dator mår nog lite o-bra. Lite skakig liksom. Jag börjar bli orolig. Tänk om det kommit in sand i systemet? Där får man för att man flyttat till en jävla öken... Hoppas det bara är en förkylning!

Peace



No comments:

Post a Comment