Saturday 16 January 2010

The Day after the Day before

The Black Dahlia


Jag drömde så märkligt inatt. Jag drömde att jag stötte på några från min IHM-klass och de var vansinnigt sårade och arga på mig. Jag bodde hos en galen och ruggigt ofräsch tant vars dotter hade ett relativt skrämmande utseende. Jag vet inte varför jag drömde så - men det gjorde jag!

Men igår... Det var så jäkla kul! Jag hade Mini, C och Cous här. Vi åt pizza och drack och pratade pratade pratade. Sen stack vi vidare och dansade dansade dansade. Det var en helt suverän kväll. Jag kunde inte önskat mig den på något annat sätt. Jag lyckades tillochmed säga hejdå utan att gråta. Big Time news!

Efter stängning blev det dock lite problematik med en kille som vi redan hade svårt för. Han betedde sig som ett ärkesvin inne på dansgolvet och visade noll respekt för min Cous. P snackade med hjonom och de föll in i en kort diskussion så när vi kom ut stod han och väntade... Snubben hade inte ens vett att gå när jag sa "Bara gå härifrån. Du har betett dig illa hela kvällen. Bara stick." Istället gick han på hårdare och när jag försökte trycka bort honom så knuffade han mig. Sen såg P rött. Om inte han gått emellan då så hade jag förmodligen vaknat med en rejäl fläskläpp. Minst. Det värsta är inte att han betedde sig så illa och sen vill mucka gräl, utan att han inte slåss renhårigt. Fultrick och tjuvnyp, sen springer han som en rädd hund med svansen mellan benen. Sjukt låg klass på den där ynkryggen.

Sådana människor tar tyvär alldeles för mycket plats. De är skit värda. Word.

No comments:

Post a Comment